niedziela, 14 lutego 2016

Wszystkiego Najlepszego z Okazji Walentynek! I mój powrót...

Witajcie Kochani!

Życzę wam wszystkim udanych Walentynek!

Chciałabym przeprosić za moją długą nieobecność, pomimo że nie miałam na nią wpływu. ;)
Z okazji Walentynek przygotowałam krótki wierszyk:


Bum-bum stuka Ci serduszko, niczym dźwięk bębenków. 
Wchodzisz pod swoje łóżko i unikasz swych miłosnych lęków. 
I wtem przychodzi specjalna osoba, która prezent Ci daję, więc możesz się uśmiechnąć i powiedzieć - "Dziękuję Tobie Kochanie, ale mam już czekoladki, proszę lepiej zrób pranie."

Arcydzieło spośród wierszy to, to nie jest, ale i tak postanowiłam wam złożyć w tej formie życzenia. Co prawda miałam z zeszłego roku OneShot walentynkowy KaguraxLyon, ale nawiązywał on do KN i jakbym wstawiła go na jednym blogu, musiałabym mieć OneShot Walentynkowy na innych, ponieważ nie cierpię dawania z dupy na jednym, a na drugim z serca. Także wierszyk daję z serca i przy okazji informuje o swym powrocie.

PS - Rozdział 5 TwM! pojawi się już niedługo, proszę o cierpliwość. :D

Pozdrawiam Serdecznie Lavana Zoro :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Skomentuj! Taka mała rzecz, a cieszy :)