sobota, 23 grudnia 2017

Merry Christmas! No i mój powrót!

NADCHODZĄCYCH WESOŁYCH ŚWIĄT!


Na powitanie obrazek z Juvią w świątecznym stroju narysowaną przez Hiro Mashimę! 

Witam Wszystkich!

  Nie będę się tłumaczyła z tak dużej nieobecności, ponieważ po prostu nie mam nic na swoją obronę za taką długą przerwę, przynajmniej jeżeli chodzi o publikowanie na moich blogach, pisanie rozdziałów czy czytanie Waszych Blogów. Przysięgam, że postaram się wszystko nadrobić! Chociaż jestem pewna, iż niektóre blogi zostały usunięte/zawieszone/porzucone, gdy mnie nie było, więc mogę mieć nieaktualne linki. Szczerze powiadając ta przerwa zaczęła się od mojego zniechęcenia do pisania przez stratę już napisanego materiału w Try with Me!, który jest/było ciężko mi odtworzyć.  Później wyjechałam na dalszą edukację do Anglii, gdzie nie miałam dostępu do internetu, a gdy go już miałam po prostu wziął mnie leń i nauka. -c-c- Naprawdę, naprawdę PRZEPRASZAM WSZYSTKIE OSOBY, KTÓRE CZYTAŁY/CZYTAJĄ  moje opowiadania. Ze względu na moje wielkie poczucie winy nie chciałam do Was wracać kompletnie z niczym nowym, więc skoro jest to mój powrót postanowiłam zmienić szablony na moich blogach i zajęło(na niektórych jeszcze zajmuje) to trochę czasu.  Chciałam również mieć posprawdzane napisane już rozdziały, jak  dla przykładu rozdział trzynasty w "Halo, halo zgłoś się! Nie ignoruj Mnie!", żeby pasowały fabularnie do poprzednich i nie chciałam niczego robić na "odpieprz." Czyli na samym wstępie - PRZEPRASZAM ZA TAK DŁUGĄ NIEOBECNOŚĆ! NICZEGO NIE PORZUCIŁAM! 

Informacje Dotyczące Specyficznie Tylko Tego Bloga:

*Jeżeli chodzi o dobre wiadomości to TwM! będzie prawdopodobnie pierwszym blogiem, który będzie miał dużą dawkę publikacji rozdziałów.

*Skończyłam bawić się z szablonem tego bloga, jednak jeżeli chodzi o format tekstu oraz jego kolorów jestem w trakcie jego poprawiania, by wszystko miało ręce i nogi.

*Prawdopodobnie na moich blogach pojawią się niedługo One-Shoty świąteczne z przeznaczonymi dla nich paringami, więc oczekujcie Tutaj krótkiej historii świątecznej NaLu. xD

*Kiedy zacznę z powrotem publikować rozdziały będą się pojawiały co niedzielę.

*Jeżeli pragniecie znać ogólne informacje na temat tego, jak i innych moich blogów możecie zajrzeć na mojego bloga informacyjnego Spod Pióra Lavany, gdzie będę aktualizowała najnowsze wieści w piątki lub poniedziałki.

*Nie będę publikowała rozdziałów od nowa, ponieważ uznałam, że nie ma to sensu, bo i tak długo już odwlekałam swój powrót. Jeżeli ktoś nie pamięta co się działo w opowiadaniu to bardzo polecam przeczytać wszystko od początku, ponieważ rozdział piąty opowiadania jest ważny fabularnie.

*  Aktualnie jeszcze się bawię z kilkoma Szablonami, więc tekst może być źle sformatowany na moich blogach i  na chwilę obecną to naprawiam.

* Powrót do publikowana rozdziałów zacznę pod koniec Grudnia tego roku albo na początku Stycznia w roku 2018 - w zależności jak mi pójdzie, no i również czy pragniecie mojego powrotu.


  INNYMI SŁOWAMI - JESTEM ŻYWA I WRACAM DO BLOGÓW JUŻ NA STAŁE.  Jak kiedyś pisałam nienawidzę zostawiać niedokończonych opowiadań, więc moim celem jest zamknąć/dokończyć to co zaczęłam, a później zobaczymy co przyniesie Wam/Mi los jeżeli chodzi o moje opowiadania. Wiem tylko tyle, że po nich chciałabym napisać coś na bazie czegoś innego niż Fairy Tail lub coś własnego, choć kolejne opowiadania na bazie FT też prawdopodobnie będą. ^^ No i najważniejsza sprawa -  JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM! 

Pozdrawiam Serdecznie Lavana Zoro :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś? Skomentuj! Taka mała rzecz, a cieszy :)