niedziela, 17 maja 2015

Liebster Award!

 

 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Ja jednakże nie wstawię na razie blogów, które nominuję, ponieważ brak czasu daję mi się we znaki i mam zaległe nominacje na innym blog.
Nominowała mnie kochana Domi L, za co jej bardzo dziękuję. :)



1. Ulubiona książka?
Za dużo czytam, żeby wymienić tą jedną, jedyną ulubioną. Jednak to chyba cała seria "Kryminalnych Przypadków Daisy.D" oraz "Ulica Rajskich Dziewic."
2. Ulubiony film?
Nie mam. Rzadko oglądam filmy, prędzej seriale.
3. Czego najbardziej nie lubisz?
Nieuzasadnionych uprzedzeń do ludzi oraz postaci fikcyjnych, kłamstwa i  braku czekolady.
4. Ulubione anime? (Można napisać ile się chce ;) )
One Piece, Inuyasha, Akatsuki no Yona, Gintama, Magi. Mam jeszcze wiele innych ulubionych pozycji, ale te wymienione stoją u mnie najwyżej.
5. Owoce czy warzywa?
Owoce.
6. Jaki owoc lubisz najbardziej?
Mandarynki, pomarańczki itd.
7. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fiolet oraz Turkus. Jestem rozdarta pomiędzy tymi dwoma kolorami, do dziś nie wiem, który wolę bardziej.
8. Piosenka na dziś?
Kocham tą muzyczkę od pewnego okresu i przez to prawie codziennie słucham + Ta gra szczególnie pierwsze części są przeepickie!
9. Czy lubisz pisać?
Trudno, żebym nie lubiła.^^
10. Komedia, romans, czy akcja? Co wolisz?
Komedia. Zdecydowanie komedia.
11. Czy po napisaniu obecnej historii, będziesz pisać inną?
Ba! Nawet kilkanaście innych! Planuję jeszcze trzy opowiadania o FT i jedno na podstawie Golden Sun, właśnie. Planów mam dużo, gorzej z ich realizacją.

Moje Pytania:
1. Jakie jest Twoje ulubione czasopismo?
2. Czy lubisz kolor fioletowy?
3. Czy zdarzyło Ci się kiedyś uderzyć w słup latarni, czytając książkę?
4. Do jakiej postaci z anime jesteś najbardziej podobna? Dlaczego?
5. Wolisz czytać czy oglądać filmy na podstawie książek?
6. Jaki pragniesz mieć kolor oczu? [poza Twoim/Waszym Własnym]
7. Wybrałbyś/ałabyś się kiedyś na piknik nocą pod gołym niebem?
8. Jaki był najlepszy prezent, który Ci podarowano?
9. Lubisz Słodycze?
10. Gdybyś miał/a zostać czekoladą - to jakiej marki?
11. Czy Twoi znajomi/bliscy wiedzą, że prowadzisz bloga?

NOMINUJĘ: 
Kareena Surabiku:
 http://gaaino.blogspot.com/

 Lady Black i Yunarin Black:
http://fairytailworldiscruel.blogspot.com/ 

Hinai Namida:
http://ocirtum.blogspot.com/

Nelia-Chan:
http://smocza-era.blogspot.com/

Rinkita Mikiku:
 http://smoczy-grzesznik.blogspot.com/

Luluvivr/Mya:
 http://wirtualna-wiecznosc.blogspot.com/

Tylko sześć blogów, ale niestety musi wystarczyć. ;) Poza tym ogłaszam, że po raz ostatni bawię się w LBA i nie będę miała za złe jeżeli nominowane osoby tylko odpowiedzą na pytania. :D
Pozdrawiam Lavana Zoro:)

1 komentarz:

  1. Jej ! Ja też uwielbiam InuYashe i Akatsuki no Yona !
    Pozdrawiam,Kitsune

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś? Skomentuj! Taka mała rzecz, a cieszy :)